21 December 2015

Recipe / Christmas cookies / Colorful cookies


(Only in Croatian.)

Recept za Božićne kolačiće pod nazivom "šareni kolačići".

Suhi kolači idealni su za ovo nadolazeće Božićno vrijeme. 
Znam da dosta ljudi već zna za ove kolače. Neke ću možda podsjetiti na ovaj recept, neke naučiti, a nekima samo pokazati kako oni izgledaju u mojem izdanju. 



POTREBNI SASTOJCI ZA SMJESU:

SASTOJCI SU ZA OTPRILIKE 80 KOMADA KOLAČIĆA!

- pola kg oštrog brašna
- 2 žumanjka
- 1 jaje
- 25 dkg margarina
- 20 dkg šećera u prahu (štaub) 
- limunova korica (naribana)
DEKORACIJA: čokolada za kuhanje, jestive šarene mrvice

Sastojke možete naći u bilo kojim manjim, lokalnim trgovinama ili u supermarketima.
Postupak je lagan i nije zahtjevan, a pogotovo uz moje slike koje sam slikala tijekom pravljenja kolača.


Sve sastojke stavite u veću zdjelu te mijesite rukama dok se sastojci ne sijedine i ne postanu kompaktna smjesa.




Smjesu malo staviti u hladnjak da se ohladi (10 minuta).

Nakon što se smjesa ohladila, od cijele smjese odvojite par manjih dijelova kako bi vam bilo lakše izvaljati.
Valjajte jedan po jedan dio tijesta.


Nakon što ste tijesto izvaljali, možete početi koristiti modle za kolače koje želite.

Ove sam ja koristila...









Tepsiju obložite papirom za pečenje. Pecite na 150°. Kolačići budu brzo gotovi! Gotovi su kada malo porumene.



DEKORACIJA PO ŽELJI!

MOJA DEKORACIJA: Kolačići preliveni otopljenom čokoladom za kuhanje u koju je dodano par kapi ulja (daje sjaj) te posuto s jestivim šarenim mrvicama.



Nadam se da ćete isprobati i uživati u ovim kolačima. Javite mi svoje dojmove na 
Instagramu ili Facebook-u.
(I hope you will try this and enjoy in my cookies. Let me know your thoughts on the
Instagram or Facebook.)



Bon appetite!
















No comments:

Post a Comment