20 December 2015

Recipe / Christmas cookies / Chocolate balls with coconut


(Only in Croatian.)

Recept za Božićne kolačiće pod nazivom "čokoladne kuglice s kokosom".

Suhi kolači idealni su za ovo nadolazeće Božićno vrijeme. 
Znam da dosta ljudi već zna za ove kolače. Neke ću možda podsjetiti na ovaj recept, neke naučiti, a nekima samo pokazati kako oni izgledaju u mojem izdanju. 





POTREBNI SASTOJCI ZA SMJESU:

SASTOJCI SU ZA OTPRILIKE 50 KOMADA KUGLICA!

- 20 dkg mljevenog Petit keksa od Kraša
- 25 dkg margarina
- 1 jaje
- 5 dkg kakaa
- 1 velika žlica ruma
- 30 dkg šećera u prahu (štaub) 



Sastojke možete naći u bilo kojim manjim, lokalnim trgovinama ili u supermarketima.
Postupak je lagan i nije zahtjevan, a pogotovo uz moje slike koje sam slikala tijekom pravljenja kolača.


U plastičnu posudu prvo dodati sve suhe sastojke, zatim sve sastojke koji su u tekućem stanju.


Na slici gore su prikazani obični mljeveni suhi keksi. Ja sam koristila kekse naziva Petit Beurre od proizvođača Kraš, Hrvatska.


Kada ste dodali sve sastojke sve ih miješajte rukom dok sve ne postane kompaktna smjesa. Smjesa treba biti gusta i pomalo teška za mijesiti rukom. 

Rukom oblikujte male okruglice koje nakon toga trebate uvaljati u kokosovo brašno.

Kada ste to sve završili vaše kuglice bi trebale izgledati ovako:


Sviđaju mi se ovi kolačići jer nisu zahtijevni i ne moraju se peći.

Nadam se da ćete isprobati i uživati u ovim kolačima. Javite mi svoje dojmove na 
Instagramu ili Facebook-u.

(I hope you will try this and enjoy in my cookies. Let me know your thoughts on the
Instagram or Facebook.)



Bon appetite!










No comments:

Post a Comment