22 November 2015

Royal necklace and parfume


Ovo je kombinacija koju sam nosila kod prijateljice na 18-ti rođendan.
Prekrasna masivna ogrlica kupljena je na Ebay po vrlo povoljnoj cijeni. Kombinirala sam ju s prekrasnom bordo haljinom. Kupila sam je u trgovini Terranova, kada sam bila u glavnome gradu Zagrebu. O tom putovanju sam već pisala u posebnom postu.
(This is combination that I wore to my friend's 18th birthday party. Beautiful massive necklace was bought on Ebay and it was cheap. I combined it with my lovely maroon dress. I bought it in Terranova shop when I was at Zagreb. I wrote about that trip in specific post.)



haljina (dress): Terranova store
ogrlica (necklace): Ebay










              













O parfemu vam ne mogu puno reći jer sam ga dobila na poklon za svoj 18-ti rođendan.
Jako lijepo izgleda izvana, ali je i lijepog i predivnog mirisa.
(I can't tell you much about my perfume because I got it as a gift for my 18th birthday. It looks nice and smells gorgeous.)

No comments:

Post a Comment