8 November 2015

Make-up




Upoznajte moj kutak sa šminkom.. Sve je raspoređeno u kutijicama kako bih što lakše i brže pronašla određenu šminku koja mi je potrebna, Prije sam svoju šminku imala u jednoj većoj ukrasnoj kutiji, ali otkad sam za rođendan dobila ovu policu, šminkanje mi je postalo puno lakše. Preporučam svim curama da si organiziraju šminku kako bi ju na što lakši način mogle koristiti!

(Welcome to my nook with make-up. Everything is organised in boxes so that I could easily and quick find the thing that I need. I used to keep my make-up in greater decorated box, but since I got this little boxes for my birthday, my make-uping became a lot easier. I recommend this to all the girls!)





Ruževi, lakovi, sjenila, preparati za lice te razne četkice skupa s blenderom su odvojeni prema svojoj namijeni.
(Lipsticks, nail polishes, eye shadows and face preparations with all sorts of brushes are divided by their purpose.)




U posebnim blogovima ću vam otkriti što se u njima krije.
(In my special blogs I will discover you what is hidden inside them.)

Ovaj moj kutak uljepšava divno cvijeće. Ono podiže moje raspoloženje u jesenskim danima!
(This lovely corner is decorated with flowers. They raise me up in this autumn days.)





No comments:

Post a Comment