14 November 2015

Capital Zagreb


12. studenoga 2015. sam posjetila glavni grad Republike Hrvatske, Zagreb. Na putovanje sam išla sa svojim srednjoškolskim razredom.

(On the 12th of November I have visited capital city Zagreb. I went with my high school class.)


Prvo što sam posjetila, bio je sajam knjiga Interliber. Na sajmu sam kupila ljubavnu knjižicu kojoj naslov glasi: Zato što te volim... Tu malenu knjigu o ljubavi sam kupila za svoga dečka. U njoj su sadržani citati poznatih osoba. Nadam se da će me poslušati i svaki dan mi pročitati jednu.
(First thing I have visited was book fair Interliber. There I bought love book called Because I love you. I bought it for my boyfriend. It contains famous quotes by famous people. I hope that he will consider my wish to read them to me every day.)


Poslije shoppinga u shopping centru Avenue Mall, uputili smo se na glavni trg (Trg bana Josipa Jelačića).Išla u McDonald's, šetala se trgom te naravno jela kestenje. To je "must do" u ovim jesenjskim danima.
(After shopping in shopping centre Avenue Mall, we have visited main square Josip Jelačić. I went to McDonald's and ate chestnuts. That is considered to be "must do" in these autumn days.)

         
Evo malo modnih slika...
(Here are some fashion photos...)


No comments:

Post a Comment